FAQ

POETS AL JE
VRAGEN WEG

FAQ – Veelgestelde vragen

Vragen over mijntandenborstel.nl

Nee, dat zit je niet. We werken met een betaling per jaar, maar je kunt op ieder gewenst moment stoppen. Dan betalen we je gewoon terug wat je nog niet hebt gekregen.

We versturen je pakket zo snel mogelijk op zodra we je aanvraag binnen hebben. Daarom is je pakket meestal binnen 2 werkdagen binnen.

3 maanden na je eerste pakket ontvang je de volgende. Voor elke verzending krijg je een mail die je op de hoogte brengt.

Nee, je hoeft geen verzendkosten te betalen. Hier zorgen wij voor.

Vragen over tanden poetsen

Je tandenborstel of opzetstukje slijt tijdens het poetsen en na 2-3 maanden poetst hij niet meer zo goed als een nieuwe. De borstel haren zijn glad en hard geworden waardoor ze minder goed tandplak verwijderen. Daarnaast hopen bacteriën zich op en is het noodzakelijk om hem na 3 maanden te vervangen.

De zachte haren van een tandenborstel kunnen makkelijker tussen je tandenpoetsen. Harde haren zijn minder flexibel en komen dus moeilijker op alle plekken zonder je tandvlees te beschadigen. Een ‘soft’ of zachte tandenborstel is daarom beter.

Ja, dat kan. We bieden 2 proefpakketten aan met verschillende tandenborstels van dezelfde prijs. Zo kan je 2 of 3 tandenborstels proberen voordat je een keus maakt.

Bij je aanmelding ben je akkoord gegaan met het verlengen van je abonnement, met telkens een jaar.

Mijn vraag staat er niet tussen

Zijn nog niet al je vragen weggepoetst? Vul het contactformulier in of stel je vraag/vragen dan via de mail aan: info@mijntandenborstel.nl




    ERVAAR DE VOORDELEN EN KIES JE PAKKET!